take me and make me

Vad ska man göra nudå i 30 min tiss det är dags att slava i köket så man får nån middag..? Frida drog hem precis, hon va söt och gjorde mig sällskap när jag sprang några varv.
Shiiiiiit va skönt jag sovit inatt. Min baby kom ju igår kväll, så jag somnade i hans famn och vaknade upp på samma ställe. Lovely. Tyvärr förstördes den fina morgonen av iskallt väder & skola, hehhh.
MEN, bara imorn kvar sen blire heeeelg. Måste bara kirra skjuts till solle på lördag........

och för övrigt så har jag inte så mycket att  skriva här egentligen, trots att jag skulle vilja vara vis och skriva ett långt inlägg om livet, och faktiskt beröra någon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0