i promise i'll make it right

Ditt namn? moaaaaaa
Födelseår? 1994.
Hur lång är du? 167,5 cm 
Dina första tankar när du vaknar? fan
Är du hungrig? nope, stadig frulle, heh
Vart befinner du dig just nu? anders-coolaskolan, HAH
Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? pink (alltså, rosa)
Vad är du bra på? såååååva
Har du några djur? yez, två vovvar - voff 
Vem är snyggast? robin såklart
Vem vet mest om dig? hm. moi
Vad vill du ha just nu? SOMMAR OCH SOMMARLOV.
Ditt mål i livet? se världen
Rädd för? spindlar, våldtäcksmän, mörker, mina spöken i hallen . . . . . . ..
Sjunger du? nein, eller - ibland till musiken kanske
Vad har du för skostorlek? 38-39
Vill du gifta dig? hm, om jag slipper betala bröllopet (y)
Kommer du överens med dina föräldrar? jorå, ibland
Din hårfärg? blond med lite blandras utväxt 
Skorna du hade på dig idag? har på mig ett par bruna (vita egentligen)
Grönan eller Liseberg? köpenhamns tivoli
Vad sover du i? ingenting elr tshirt
Kläder du har på dig? jeansleggings, underkläder, tjocktröja, linne, strumpor & skor
Favoritårstid? S U M M E R , alltid sommar.
Favoritmat och dryck? tacos och typ .. MER hallon/svartvinbär? 
Hur svarar du i telefonen hemma? "moa"
Hur svarar du i mobilen? hallå?
Sov du ensam inatt? yes :(
Vad gjorde du kl 08 imorse? jadu, klädde på mig
Vad gjorde du för 15 min sedan? gjorde klart mitt & mirjas powerpointarbete
Vad var det senaste någon sa till dig? "hatar att åka buss"  - elin
Druckit idag? juice
Vad är det för väder hos dig nu? FITTREGN OCH KYLA
Godaste glassmaken? daaaaaaaim
Sover du tungt? nope
Drömmer du mardrömmar? jo
Vad ser du om du tittar till höger? en dator
Favoritgodis? allt utom sega råttor, typ
Hur många kuddar sover du med? 3
Längtar du mest efter just nu? råbin&sommarlov
Vad väntar dig om 10 år? massa pengar
Saknar du någon nu? jaaaaap
Snus eller cigaretter? fina flickor nikotinar inte
Vill du ha barn? nä inte för tillfället va
Längtar du till din nästa födelsedag? jorå, ett steg närmare arton
Är du snäll? nä, jag är så jävla dum. får aldrig julklappar.
Är du blyg? nä de kan jag väl ändå inte påstå.
Tycker du att du har fin dialekt? hahah ne
Har du spytt i någons knä? NOPE. (kanske nån stackares när jag var liten, men då var de bara gulligt)
Tycker du om fester? OHYEZ
Tycker folk du är snygg? ja satan, allihopa
Är du modig? inte på att snacka med vuxna men annars så..
Har du använt någon hårprodukt idag? yääääs
Har du bråkat med någon idag? lite smått kanske. nerååå, men igår
Vad har du för planer till helgen? jadu, jag hade en hel lista men nu har jag ingen aning
Vilken åldersgräns tycker du det ska vara på systembolaget? 16
Är du sugen på något nu? jaaaaap
Brukar du bada i sjöar om somrarna? jorå, händer väl
En bra film? john tucker must die , STANDARD
Brukar du läsa horoskop? klart, vill ju se vad som ska hända i mitt liv. heh
Katt eller råtta? KATT SÅKLART ( jag föredrar ignet men men)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0