i don't wanna breathe without you

Igår efter skolan drog jag på brottarfödelsedagsfika hos ellis. GRATTIS SÖTNOOOOS. Jag hoppas du fick en superfin dag med massa fika(såklart) och presenter! Lite otur med vädret men whatever.

Kolla in en snabbis sen drar jag till ösd me mami. Träffa syster & älsklign + möte. Fint. Allting flyter på, förutom min packning till danmark? I'm lost. Jag har ingen aning vad jag ska packa mer än pengar hehheh......
Men vad gör de om 100 år? Jag och elin fick moppestopp två gånge ridag. Slutade med att jag fick putta på henne och moppen från vikbäcksskylten, heh. Tur man är biff.

'livet är precis som döden, något som alla måste gå igenom vare sig man vill eller inte. och vad är meningen med livet? spela roll."

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygga b-rudar må jag säga.

2010-05-11 @ 20:22:35
URL: http://elnorr.blogg.se/
Postat av: Anonym

snygga b-rudar må jag säga.

2010-05-11 @ 20:23:57
URL: http://elnorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0