hold me, and never let go

Dagens ledord; värderingar. Det är sant. Värderingar. Jag värderar. Hur ska detta gå till? Nej det finns inget antingen eller här, snarare både och. Det vet du.

Gah, nationella i kemi. Vi får se om det ordnar sig det också. Annars så äre snart helg, jag är så sjuuuukt skolless så de inte går att beskrivas. Trött som ett as eftersom jag sovit fööööööör lite, och inatt var natten bara cp. Vaknade varje halvtimme, vred mig, pratade, svettades, drömde mardrömmar och förkyld. Inte okej. Jag tycker synd om ellis som låg där och skedade med mig ........ Efter skolan blev de lite nytta med nöje med fridissnuskrulle.

Nu ska jag kasta i mig käk och dra till bgården och kratta(!?) med klassen, hehhh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0