you only get one shot

Vaknade upp och kolla på tlfn och blev på bra humör. Onsdagen avklarad = snart helg ! Och ännu bättre är att den här helgen bådar gott ! Idag fyller min ängel år, så jag måste bara säga GRATTIS THILDE DAHLIN på födelsedagen! Jag hoppas du får en asbra dag, och nu har vi ännu ett år framför oss! :) <3

Vi fick skolkläderna idag också, men det sket sig ju helt. Jag fick varken rosa text eller små bokstäver så .. Jag fattar inte, hur svårt är det att följa en beskrivning? Aja, döden är inte här iaf. MIN KLASS KOMMER FAKTISKT TILL KÖPENHAMN PÅ KLASSRESA. Fän va k00lt att vi lyckades bestämma oss..
Fick ett paket idag också med en thailandsväska och presentkort på JC för 300 spänn av syster som ditchat mig för australien i ett halvår! Tack så mycket, jag saknar dig.


jag älskar dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0