out of my mind

snodd från malin i brist på annat.
DAGENS VILL HA:
en utomlandsresa, lätt
DAGENS KLÄDSEL: mjukisbyxor, underkläder, linne & stor tjocktröja
DAGENS FRISYR: uppsatt slarv
DAGENS LÅT: spotifylista
DAGENS PLANER: dagen är typ över men ikv ska jag härda min huvudvärk och dra till fridap.
DAGENS SAKNAD: pappa & systrar
DAGENS DUMMASTE: att inte ta en ipren
DAGENS MISSLYCKANDE: att göra chokladbollar . ..
DAGENS DROG: sömn
DAGENS KÖP: naada
DAGENS GODIS: non yet
DAGENS HUMÖR: överkörd
DAGENS CITAT: "varför gick jag inte därifrån? jo, för jag är dum i huvet."
DAGENS ROLIGASTE: att thildes katt spydde hårbollar så hon fick panik och la på tlfn

Tre saker jag inte förstår mig på: tjejer, killar & vädret
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: mobil, penna, fisk
Tre saker jag gör just nu: har ont i kroppen, lyssnar på musik & gör den här listan
Tre saker jag vill göra innan jag dör: gah, typ allt som går
Tre saker jag kan: slöa, äta & prata
Tre saker jag inte kan: Nudda tungan på näsan, gå ner i spagat och titta på dubbat.
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: min spotifylista assååååå
Tre saker jag skulle vilja lära mig: bara tre? jag vill kunna allt, även flyga.
Tre favoriträtter: tacos, frukost och pannkaka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0