let me steal this moment from u

Hej. Jag har kommit på vad jag är.. En duracellkanin. k00lt.

Klockan är 1, och jag är inte ett dugg trött. Sovit har jag inte ens funderat på, utan jag har varit likis med min hypervän sofie'h och städat typ, mycket mer än jag trodde va möjligt. Mitt rum är faktiskt fräscht nu, alla dammtussar på övervåningen är puts veck, tvätten är hängd, hunden har varit ute, har sorterat om alla tidningar, lådor osv = jag har städat ihjäl mig. MEN jag är ändå inte trött? Kanske för några söta sms, eller för ett bra program på tvn? 
Jag funderar om jag ska dra till backen en sväng nu och busa, elelr om jag helt enkelt ska stanna hemma och ta det lugnt?

fast, ta de lugnt är ju aldrig kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0