it's like nothing matters, anymore

Sitter här på läxstuga och skriver ner mina tankar om klimatförändringen. Jag har så många åsikter, men nu när de verkligen behövs så får jag inte fram nånting. Jag känner mig lika neutral som Schweiz, typ. Men jag kämpar på. För sen om 30 min ska jag följa med min fina jenny till dagis och hämta k00lingen, sen drar vi hem till henne och ser vad som händer. Det är fint väder ute om jag inte minns fel? Sovit dåligt inatt, somna sent och vakna massa - så jag är som en zombie idag. MEN, om en vecka är det lov så jag har inte tid att tänka på sömnen nu. I can sleep when i'm dead, right? Ja, jag kanske klarar en dag till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0