he ate my heart, then he ate my brain

Gahh, vill till sthlm ikvällllll !! Men de går inte :( Buuhu. Aja, livet går vidare. Vi vann pengarna för FN iaf, niice. Sen var det engelskaprov. MYCKET lättare än jag trott, iaf kortare .. Ikväll drar jag till mormor och sover, behövs nog. Fast jag tror vårt badrum blir klart idag? KÄRLEEEEK.

Igår somnade jag pratandes i tlfn runt halv 1. Vaknade 2 av telefonen i ansiktet, kollade klockan och då dog telefonen. Fick inte ström i den, så jag sket i de (trots jag inte ställt larm och den va död på battri ). MEN tur som satan vaknade jag 5 och då hade den 1% batteri så jag kunde starta och stoppa i laddaren och ställa larm. TUR. Men allså, sjukt. Har vaknat minst 1 gång hela veckan, så jag längtar tiss looooov.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0