have mercy on me

Godmorgon. Eller ja, för vissa. Jag har ju inte lagt mig än, och tänkte inte somna förrän i eftermiddag då jag antagligen kommer stupa efter 1,5 sömnfritt dygn. Skratta eller gråta? Vi var massa söta människor hos fridap ikväll/natt, och de va kul som satan, och lite konstigt. :o även fast jag, sofie & fred fick det lite svårt att inte bli rastlösa eftersom vi var de enda som lyckades dygna utan sömn. hehe. Så nu ska jag och sötsoffe titta hur länge vi klarar att va vaken, även fast hon ligger 3 h före .. Och mirjahjärtat, SOV.

Kanske ska fixa lite frulle nu, orka inte berätta mer detaljer nu. eller va sägs .. ?

Kommentarer
Postat av: sssss

; haha, jadu. vi är rätt himla bra ändå.

stort (u) på time.. men vi fick ju en prommis iaf. :') haha, klart jag smsar!

puss

2010-03-14 @ 08:32:14
URL: http://jagkallassofie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0