you choose your own battles

hallå.
nu sitter jag ensam hemma och väntar på att älskling ska ringa så jag kan ut och göra något i det växlande vädret. seriöst, ena sekunden storm, andra sol och stilla? man vet ju inte vad man ska ta på sig för kläder som håller hela dagen .. ilandsproblem.
men annars vaknade jag runt 12 idag, men älskling sov så jag somnade om i 2h till. sen vare bara frulle, dra på affärn och sen till marie. hem och laga mat, ut med vovven en sväng och nu är jag här. vilken simpel dag.
såg att spenny skrivit i bloggen och jag är glad för det så jag vet att dom lever, men dom verkar ha det asbra och jag är avis till tusen. inte konstigt.
hm, vet inte vad jag ska skriva här. jag kan ha hittat en lägenhet, kanske. ska in och fira syster på onsdag så antagligen ska jag titta på den då. håller tummarna, håll dom åt mig.


those will be the best memories

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0