you are my world.

igår drog jag, ellis, älskling, andreas, peder och johan till storsloken. vi kom fram runt tio i tolv. träffade massa människor jag inte sett på hur länge som helst, askul! vi gick aldrig in på området, de kostade 150 spänn, tur man är tät .. not.
kom hem runt halv 3, sen runt 4 gick jag och råbin och sov.
sen idag har vi bara myst, och jag har städat lite eftersom det ska komma folk och titta på huset idag. men nu sitter jag här i sängen och tittar på grey's reprisen med en godispåse till hands. m u m s.
ikväll sover nog ellis här eftersom vi har jobbmöte imorn halv 12.
men efter det är det riktigt s o m m a r l o v  i 7 veckor ! awesooommmme.

Kommentarer
Postat av: spenny

SAKNARDIG

2010-06-14 @ 12:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0