worthless day

Senaste

Låt du hörde: talking 2 myself - eminem

Film du såg: hm .. what doesn't kill you

Mat du åt: frullebulle

Kram: elsa imorse

Puss: älskling igår innan jag for till stugan

Känslan: inte ok.

Resa: hm, riktiga resa? sthlm i januari elr om de va februari

Glädje: igår för jag har så fina vänner.

Dröm: hm

Person du träffade: mamma och sonny nu.

Personen du pratade i telefon med: mamma

Personen du fick sms av: ellis

Gången du åt 7-eleven korv: aldrig

Gången du var utomhus: imorse vid 6tiden

Gången hela din familj åt middag tillsammans: minns inte riktigt, midsommarafton?

Saken du köpte: chips, potatissallad, dricka och majs typ.

Allmänt

Ska bli skoj: CROUSINGEN

Ska inte bli skoj att: göra ingenting idag i detta skitväder.

Sparar till: kläder, alltid kläder.

Pålägg som gäller: ost !

Önskar att jag var bättre på: heheheh att fullfölja saker.

Dagens dryck: mjölk / the

Vad saknar du: för mycket.

Tre band/artister: spela roll, allätare

Vad har du gjort idag: inte ett skit, vaknat, käka frulle suttit här.

Brukar du svära mycket: haha för mycket.

Hur tidigt stiger du upp: för sent, mellan 2-4......

På helgerna: varje dag samma

Vad ska du göra ikväll: inte ett skit vad jag planerat.

Hur många timmar sover du per natt: så olika.

Vem är snyggast i världen: finns så många att välja mellan.

Vad är det för veckodag: onsdag

Bästa saken som hände mig förra sommaren: jag gick vidare.

Favoritplagg i garderoben just nu: min blå dubbeltunika, eller mitt mörkblå/röda djupa linne

Längd: 167,5 cm sist

Vikt: ingen aning längre

Byter gärna garderob med: kenza

Byxa eller kjol: byxa

Senast utlästa bok: twilight- så länge vi båda andas

Mitt rum kan beskrivas som: blått, rött med massssssor av saker.

Mig själv med tre ord (just nu): seg, uttråkad, pissnödig

Jag tränar: aldrig

Jag ville bli när jag var liten: delfinskötare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0