walk in my shoes, just to see

.. how it's like to be me
tjatjatjatja. nyss käkat middag (?) och kommit hem från en snabbtripp till sollee med älskling, peddan&soffe.
idag blev det allt från failat matkrig, riktigt vattenkrig, surströmmingsattack och fika på skolan. sen blev det stan för sista mötet innan sommarn! s w e e t .
imorn är det film, sen högforsenpromenad i regnet. hoppashoppas att inte exakt alla ska va ledig imorn (även fast typ alla jag frågat ska de........), för annars blir jag ensammen. inte okej när man ska gå typ 8 km.
annars då? försov mig imorse med 40 min, tur att snyggasteråbin sov hos mig så han kunde väcka mig. är så sjukt skolless, vill bara ha fredag så det blir sommarlov - frihet.
sen kvällen, den visar sig väl.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0