skolavslutning -10

nu har jag gått ut nian. nu har jag gjort mina år på anders-olofskolan med klass 9a.
nu är det borta, kommer aldrig igen.
idag har jag åkt vagn, fått blommor, kramats, sjungit, skrikit för full hals och fått massa fina presenter (b.la. bärbar data), och jag har insett en sak.
även fast jag i princip starkt ogillar min klass, vi har aldrig kommit överens eller varit någon superklass - så kommer jag ändå sakna den, sakna oss. vi har alla våra brister i 9a, men vi var ändå vi.
jag kommer sakna er, och jag önskar er all lycka till i livet.

nu har jag nyss fikat tårta och taggar för skolavslutningsmiddag & masssa röjjjjj ikväll med mina fina!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0