my bed is too big when you're not there

Gah, imorn är sista skoldagen. Nånsin på anders-olofskolan, hammarstrand. Det känns både lite sorgligt, men samtidigt så jävla skönt!
Idag har jag & MIRJISH gått 8 km i skogens mördarbackar med hälften av träden innanför mina skor. Ja det var jobbigt, ja det var ett helvete - lycka när mirja sa att vi var framme. Sen blev de lite moppeäventyr på byn och fixa lite saker, sen drog jag och pussades med min råbin. Sen drog han till stan och jag har bara hunnit bleka utväxten, heh. Träffat ida också! Hon kom hem från nya zeeland idag, så kul att ses igen! Sitter med inpackning nu, borde egentligen behöva en ansiktsmask men har ingen :(
Ska testa hela skolavslutningsoutfiten snart också, måste se så jag har allt.
Imorn äre fotboll hela dagen, sen duka till avslutningsmiddag och fixa rosor. Handla ballonger osv. När jag kommer hem måste jag välja frisyr, måla naglarna och fixa de sista. SEN ÄRE SOMMARLOOOOOOOOOOV.

Och jag fick sova själv inatt så jag hoppas älskling kommer och gör mig sällskap sen ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0