i'll be your teacher - i'll show you the rules

tjatjatja.
nu väntar jag på att mams ska komma hem med mat, och själv har jag nyss kommit hem från stan.
åkte in med 10 bussen efter 3,5 h sömn inatt - pigg och alert med andra ord.
mötte upp födelsedagsbarnet systeryster (har ingen bild på henne på denna data), sen drog vi på stan en sväng och kolla runt på grejer. efter det drog vi på tacobaren och käka, melike.
lite glass & stek i solen hann vi med också.
fin dag.
blev en collegetröja, ett långlinne, bronspuder, hårspännen & nagellack som fick följa med mig hem :)

och nu har jag fått alla grejer så ikväll blir det till att ÖVNINGSKÖRA!!!!!!


Kommentarer
Postat av: fannntttttttttta

jag tror jag vill gråta då du redan är så gammal att du får göra sånt :(:(:( MEN LYCKA TILL :D

2010-06-23 @ 19:26:43
URL: http://fannsantvaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0