next time? there's not gonna be a next time.

jag & finaste somnade halv 8 imorse, och mams väckte oss 3 idag. najz.
igår var verkligen en mixed up day, den var hur dålig som helst, men hade inslag som bara var bäst.

ellisälskling
, du lyser upp det mörkaste mörker. jag hade aldrig klarat av igår utan dig, jag hade inte klarat av någon dag utan dig. pusspåre.

och snart ska jag ta tag i mitt liv och duscha, fixa till mig, laga mat och sen köra järnet med b-rudar.
awesome

now I know we said things, did things, that we didn't mean.
and we fall back into the same patterns, same routine.
but your temper's just as bad as mine is, you're the same as me.
baby please come back - it wasn't you, baby it was me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0