i got 200 seconds and i'm ready to go

god morgon! eller, jag blev väckt av skällande hundar vid 10 så jag har varit vaken sen dess.
käkat frulle och solat med veckorevyn är allt jag hunnit med.
jag har väntat på en solig dag som denna hela sommarlovet, och nu när den är här njuter jag inte ens av den.
solens värme och ljuset spelar ingen roll eftersom jag är ensam hemma och inte vet vem jag ska vara med.
alla är borta på sina håll eller jobbar - och jag sitter här. alla ensamma själar, ring mig.
inte okej nånstanns.
och älskling är i stan, jag vill också till stan.
bara gå runt och glassa på stan.
eller, helst vill jag bara bort.
varmare breddgrader utanför sverige.


- och imorn är det midsommar, vad ska man göra då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0