i could never live in a world where you don't excist

den här tisdagen har ju börjat annorlunda. pluto kom och räddade mig 12 inatt, hon hämtade mig på moppen så for vi upp till henne och såg film. efter det la vi oss och sov, jag somnade typ på dirren. däremot vaknade jag 5 och kunde inte somna om. så runt 6 traskade jag hem från gulldalen. tur att min mamma klev upp och skulle på jobbet så hon kunde låsa upp, för jag hade ingen nyckel med mig. när jag kom upp snackade jag med älskling lite. det var ett helvete att somna om men jag lyckades, tills telefonen ringde halv 12 och väckte mig.
sen dess har jag varit hos mirja och hämta laddare, varit på affärn, duschat och hängt tvätt. nu saknar jag bara älskling och vill att han ska komma hit och mysa.

men förhoppningsvis kommer han hit och sover ikväll, G O S .


nyvaken&ofixad, extra fresh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0