fake it 'til i make it

Namn: moa
Födelsedag: 11 april
Ögonfärg: greenpeace
Hårfärg: blondie
Längd: 167,5 centimeter
Högerhänt/vänsterhänt: höger

Stjärntecken: vädur vaa
Skostorlek: 38-39

Är dina föräldrar skilda: nä men dom va ju aldrig gift.

Favorit:
Sport: dans skulle jag tro
Helgdag: ffriday
Årstid: SOMMAR.

Har du någonsin:
Varit kär: jag ÄR kär
Blivit dissad: jomenvisst.
Föreställt dej ditt ragg naken? ähähä (a) klart
Skolkat: yez
Sovit utomhus: de klart, vilde
Sett en död människa: sett dom på tv hela tiden
Retats: jap


This or that :
Cider/Öl:
ciider

Pepsi/cola: pepsi MAX
Kärlek/sex: båda tvåååååå
Jordgubbar/blåbär: JORDGUBBAR
Kött/veg: kött (h)
Tv/film: tv skulle jag tro
Gitarr/trummor: hm,
Adidas/nike: hm, adidas?
Kinesiskt/mexikanskt: MUMS
Mtv/vh1: mtv

Senaste du:
Skrattade:
typ 10 min sen
Grät: hmmmmmm
Filmen du såg: what doesn't kill you
Drog ett skämt: igår kanske?
Sjöng en sång: förut idag

Har du under den senaste månaden:
Druckit alkohol:
jao
Tagit droger: nänä
Kysst någon: KLART
Sovit tillsammans med någon av det motsatta könet: minrobin.
Sovit bredvid någon av samma kön: jap, ellis va
Haft sex med någon: inte bara någon, utan med världens finaste
Badat utomhus: hehehehh nej det är ju vinter
Bakat: faktiskt! chokladbollar förut idag
Viljat dö: nejsatan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0