you're the world to me

någon som...
någon som förstår dig: mamma, ellis, systrar
någon som du saknar: för många.
något som du längtar efter: robin
någon som du hatar: e

vem :
Vem kramade dig senast: robin
vem pussade dig senast: världens finaste
vem ringde dig senast: älskling
vem ringde du senast: mams
vem var hemma hos dig senast: ellisbaby
vem var du hemma hos senast: marie

har du...
har du några kärleksproblem: hoppas inte nu
har du ätit något idag: yes, breakfast with ellis and tacos
har du pratat med någon idag: yep
har du gråtit idag: nej det var tillräcklig igår.
har du skrattat idag: lite

jag...
är singel: nope
vill ha: robin
är rädd för att bli övergiven: bara av en person,
svär ofta: jo, lite för ofta
sjunger i duschen: ibland, bero på humör
är en morgon person: nje
skulle kunna ha pyjamas på mig i skolan: glasklart
är kär i kärleken: nej det tror jag inte, lite kanske
skrattar åt mina egna barn: varje dag, om jag haft några.
skulle göra plastikopertaion om det var ofarligt och gratis: ja

har du...
glasögon/linser: nix
piercingar: my ears are pierced
pojk/flickvän: yes, den bästa.
jobb: nope, snart
färgat håret: japp
bra självförtroende: nop
sagt "jag älskar dig" till någon: ja,
varit kär: ÄR kär.
dumpat någon: ja
gjort något olagligt: haha aa
somnat i skolan: yes
brutit ett ben: nope
sett en fallande stjärna och önskat mig något: varje gång
gjort något jag lovat mig själv att inte göra: tyvärr.
smugit ut utan lov: aa
ljugit om var jag är för mina föräldrar: ahah aa
en hemlighet som ingen vet: yep
sovit en hel dag: aa
somnat gråtande: jo

brukar du...
titta dig själv i spegeln: dessvärre
ha ångest: jo
drömma mardrömmar: jap dom kommer ju ibland.
klä dig i svart: aa
hata folk: sällan, isf är det extremt.
lita på folk: dom få som man faktiskt kan lita på.

sista person som...
sov i din säng: minellisss
fick dig att gråta: robin.
du delade dricka med: vet ej
skrek på dig: emelie kanske
du fick sms från: fridapp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0