time to be honest, this time i'm pleading - or was it bleeding?

syster ringde och väckte mig idag, hann inte snacka så mycket innan det bröts men lite iaf.
sen drog jag till duschen, frulle och sen ner på badet.
stekte med soffis, frida och thilde innan t&f drog så jag och sofie gick upp till marie och carina ist.
så låg vi där nån timme och solade, badade lite med anna osv.
drog på byn, träffade lite människor, sen drog vi hem till mig.
varit med sofie hela dagen helt enkelt :) men det va jättemysigt så.

nu vet jag inte vad jag ska göra, ikväll vet jag inte vad jag ska göra - i don't know what to do my love.


it hurts to be away from you, but it hurts so much more to even think of a life without you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0