t i d s f ö r d r i v

Ditt namn? - moa
Födelseår? - 1994
Hur lång är du? - 167,5
Dina första tankar när du vaknar? - det beror på

Är du hungrig? - nej åt nyss middag
Vart befinner du dig just nu? - i min säng
Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? - rrrosa.
Vad är du bra på? - hm, att fika!
Har du några djur? - yes, 2 dogz
Vem är snyggast? - i hela världen? robin henriksson.
Vem vet mest om dig? - jag
Vad vill du ha just nu? - robin och en utomlandsresa
Ditt mål i livet? -
att se världen
Rädd för? - att förlora dig
Sjunger du? - ibland i duschen elr så
Vad har du för skostorlek? - 38-39
Har du haft sex med fler än 1 person på samma gång? - nope
Vill du gifta dig? - vettefan, tror inte de
Kommer du överens med dina föräldrar? - mestadels
Din hårfärg? - blondie med utväxt ehe
Skorna du hade på dig idag? - svarta gladiator
Grönan eller Liseberg? - aldrig varit på liseberg
Vad sover du i? - beror på vem jag sover med.
Kläder du har på dig? - jeansshorts, underkläder, linne & tröja
Favoritårstid? - SOMMAR
Favoritmat och dryck? - typ .. tacos&grillat, pepsimax?
Hur svarar du i telefonen hemma? - jag svarar inte i hemtelefonen.
Hur svarar du i mobilen? - moa, elr hej
Sov du ensam inatt? - nope, skedade med minellis
Vad gjorde du kl 08 imorse? - hade nyss somnat typ
Vad gjorde du för 15 min sedan? - satt här typ, drack pepsi men den tog slut :(
Vad var det senaste någon sa till dig? - mamma sa; vet du inte?
Druckit idag? - juice, te, vatten, ramlösa smultron- och pepsi
Vad är det för väder hos dig nu? - mulet grått
Godaste glassmaken? - beror helt på
Sover du tungt? - ibland va
Drömmer du mardrömmar? - händer ....
Vad ser du om du tittar till höger? - mitt överfulla bord
Favoritgodis? - olika
Hur många kuddar sover du med? - två
Längtar du mest efter just nu? - att få sova med robin, att få snacka med syster i australien.
Vad väntar dig om 10 år? - ingen aning alls, det märker vi om 10 år
Saknar du någon nu? - yes.
Snus eller cigaretter? - hoppar över båda.
Vill du ha barn? - nja vet inte
Längtar du till din nästa födelsedag? - nä, värdelöst att fylla 17
Är du snäll? - klart jag är, iaf när jag ätit pepparkakor.
Är du blyg? - beror på mot vem
Tycker du att du har fin dialekt? vet ej?
Har du spytt i någons knä? - haha mammas kasnke
Tycker du om fester? - om dom inte suger så
Tycker folk du är snygg? - haha fråga folk för jag vet inte
Är du modig? - hm, vet ej
Har du använt någon hårprodukt idag? - nope,
Har du bråkat med någon idag? - nä, vad ska man bråka för?
Vad har du för planer till helgen? - jag är ganska spontan av mig, sånt vet jag inte nu när det är måndag
Vilken åldersgräns tycker du det ska vara på systembolaget? - 18
Är du sugen på något nu? - ja
Brukar du bada i sjöar om somrarna?- joru
En bra film? - tjenadetfinnssåmånga.se
Brukar du läsa horoskop? - aa
Sprit, cider, vin eller öl? - allt utom öl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0