i would never watch you drown - catch you, gently lay you down

godmorgon. eller, jag har varit vaken i princip sen halv 7 då anna valde att kliva upp och vara energisk.
tur hon är så söt så man inte blir arg.
solen hade ju ett finger med i spelet också, som lös rakt på mig och finaste där vi låg och sov ..
nyss kommit hem och precis käkat frulle. idag är det asfint väder, men jag vet inte riktigt vad jag ska göra.
mamma jobbar så har ju ingen skjuts nånstanns, annars hade man kunna fara till öratjärn eller bispgården på marknad? vettefän, men men. det märks väl.
senare idag komemr systeryster och spenderar natten här. äntligen!


my hands will try to carry you to heaven, but since i've seen you
- you brought heaven to my mind.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0