i wanna see you baby stayin' by my side

tjenaa.
kommit hem från fisketur med älskling, soffies&pedobear.
fast man kan nog inte kalla det fisketur ändå, vi fick ju ingen fisk..... men regna gjorde det!
slängde mig i duschen och med en filtallrik upp på rummet, frös ihjäl.
idag var jag med peliss&frida en sväng. det var ett tag sen flickor.
känns tomt att sova utan älskling ikväll, eller i två dagar dessutom.. men jag antar man måste vänja sig eftersom jag ska dra till stan snart. inte okej nånstanns, sover inte lika bra utan honom.
wierd.

- annars vet jag inte riktigt hur allt ligger till hos lilla moa.
allt bara.. snurrar

mor&mormor kom och luncha med mig idag, najs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0