i used to be so proud

god kvälll.
har jobbat hela veckan, men sen igår fick jag jobba på hammarn och jobbet bjöd på pizza! gött
stressade från jobbet vid tjugo i 4 för att hinna med bussen in till stan en timme senare.
dusch, smink, kläder, sen var det bara att gasa på. hann precis med bussen.
påväg in till stan dör min tlfn för jag har inget batteri och ingen laddare med mig...........
inne i stan käkar vi och försöker kirra laddare. till slut lånar fredrik en till mig, och efter många om och men hittar jag den hos fröken vallinder.
spöregnspöregnspöregn - jag, ellis & malin fixar oss och drar(taxi) på fördrickning hos peter.
efter det drar allihop för att kolla johnossi! dom var bättre än jag trodde, och regnet slutade :)
jag hade askul, var inne på goa en sväng men inte riktigt min grej och nog märkte vakten det som kastade ut mig senare.........
på slutet tappar jag bort alla mina vänner, både irl och över tlfn. så det fanns ingenstans att ta vägen mer än att ta busssen hem dårå mitt inatten. sofie&mattias åkte också, så de va en kul bussresa!
får ett sms av mamma att min säng var upptagen så det blev till att sova hos älskling inatt.
efter 3h sömn bar det av till övík idag med marie, anna, pedo, soffis och älskling för lite bad åså.
nice. släppte av spenny&soffis på bussen som drog till skäran idag också!
nu ikväll var det middag hos kent sen lite kloter.

och nu, har jag tagit mig upp till herr vestberg för lite wow (nej, jag har ingen aning om hur man spelar det)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0