ett ständigt tropiskt fågelkvitter på jobbet

1. Det första du tvättar i duschen? håret
2. Gillar du kaffe? nope, önskar jag gjorde det för det ser så mysigt ut att dricka kaffe
3. Hur mår du just nu? jag mår prima
4. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på? n 

5. Berätta om din senaste dröm? vill inte

6. Skulle du kunna äta din favoritmat under en månad utan att tröttna? tacos i en månad? piece a cake 
7. Vad vill du ha just nu? fredag och jävligt kul på yran
8. Har du räknat till 1000 någon gång? försökt men aldrig kommit så långt
9. Biter du i din glass eller slickar du bara på den? både och

10. Använder du smileys? helatiden, typ :)
11. Har du träffat någon kändis? yes
12. Gillar du keso? ajjemen
13. Vilken låt hade du sist i huvudet? oj, jag vet inte riktigt :o 
14. Vilka städer har du besökt? orka rabbla upp alla
15. Är dina föräldrar stränga? nope
16. Skulle du kunna hoppa fallskärm? givet
17. Glittrar någonting i ditt rum just nu? jag är på jobbet = inte mitt rum 
18. Brukar du hyra film? nja, inte ofta det
19. Var kommer du vara på lördag? i stan sen hammarn 

20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY? nej jag var inte där heller 
22. Vad åt du till lunch? pannkaka (y)
23. Har du lockigt hår? yes
24. När grät du senast? igårkväll
25. Har du gått in i en vägg någon gång? yes
26. Favoritårstid? S O M M A R
27. Vem höll du senast i handen? robin ju <3
28. Sover du med TVn på? ibland
29. Tycker du att du är gammal? inte gammal nånstanns 

30. Är du mörkrädd? aarå
31. Gillar du ditt liv just nu? det är väl helt ok för tillfället
32. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha? har hänt 
33. Har du bra syn? perfekt
34. Var är dina föräldrar just nu? mamma är i stan och pappa i himlen 
35. Vad har du på dig just nu? gladiatorsandaler, underkläder, linne & jeansshorts
37. Hatar du mer än 3 personer? nej det tror jag inte. hata är ett starkt ord
38. Använder du sushipinnar? nej?

40. Äger du ett vapen? nej jag behöver inget vapen, jag vinner ändå
41. Vad var det senaste du köpte? en glass
42. Gillar du ditt hår? ibland
42. Gillar du dig själv? olika
43. Vem står dig närmast, din mamma eller pappa? mamma med tanke på att hon är på jorden, egheh  
44. Hur ofta använder du MSN? oftast varje dag
45. Brukar du få komplimanger? ibland
46. Isåfall om vad? olika-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0