broken like a promise

god kväll. dåliga inlägg på senaste men orken har förtrytt. tack ellis för allt, du är åsum. mest åsum av alla.

anyway. igår var jag och bada med bror & daniel, sen drog jag till frida en sväng. senare kom ellis ner på byn så vi drog och köpte godis och satte oss i solen och snacka skit osvosv.
efter det drog vi hem en sväng innan vi bestämde oss för lite fussball på plan mitt i natten. nice.
vi kom hem, fikade lite och sen slocknade vi. myspys för ellis höll om mig. tack hjärtat, behövs.
vaknade runt tolv imorse, har legat här tills fyra tiden då vi drog ner och käka glass på stora hammarn.
fän vad turister det är överallt. känner inte igen en jävel :o
drog hem och käka, sen mötte vi upp karro på bilbingon. (dock störde vi alla det första vi gjorde när ellis körde in i mitt bakhjul på cykeln så vi skrek lite och ellis fick göra ett McGyver hopp....)
vann ingenting på bingon, otippat.
sen drog jag och va med soffis&malin ett tag.
träffade finaste, drog till frida som inte var hemma och nu sitter jag här.
helvete, inte okej att vara ensam nu. inte okej.

imorn ska jag leka med sötastesoffis iaf, får hålla ut tiss dess..




so if you're ever lost and find yourself all alone, i'd search forever just to bring you home.
here and now, it's a vow.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0