and i know some shit's hard to swallow

tjaabbbaa. sitter här och käkar jordgubbar och luktar svett.
borde gå och duscha, men orken sprang iväg och jag orkar inte springa efter .......
anyway. jag och ellis kom till stugan igår vid typ 7 halv 8, så då blev det käk och sen bad!
det var kallt i vattnet, men vi trotsade både kylan och sjögräset och badade en stund. efter det drog vi hem, klädde på oss, gick bort så hundarna fick bada också.
25 min och 8549580940 myggbett senare gick vi hem och la oss framför en film med jordgubbar&grädde + cream and cheese. high five.
idag har jag dessvärre 8hundra myggbett. lowfive.

vad som händer ikväll vet jag inte riktigt. imorn kommer iaf syster. äntligen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0