you'll be wrong if u think that i'll be just like you

Hur ska jag ta mig igenom den här dagen? Somnade inte förrän 07,15 imorse för varje gång jag började slappna av fick jag mardrömmar och piggnade till helt skärrad.. De här går inte. Nån som vet nått tips mot mardrömmar?
Jag vaknade 12 för jag hade ställt klockan eftersom de är skola imorn så ja kan somna ikväll. Sjukt trött va jag, men nu är jag ganska pigg. Blir så när man sover för lite. Men de lär slå tillbaka ikväll , höhö.

Nu ska jag drömma mig bort till värmeeeen. Eller till min underbara födelsedagspresent! Bara 4 månader kvar!


when you see a friend without a smile - give him one of yours.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sökte på bot mot mardrömmer på google och hittade det här ifrån kenzas blogg, du kan testa om det hjälper iallafall.

Jag älskar dig <3



Det var en läsare som kom med världens bästa tips för mardrömmar. När man vaknar upp efter en mardröm och är rädd och tänker på drömmen, då ska man fantisera vidare.. Liksom hitta på ett eget slut på drömmen i huvudet! Det gjorde jag igårkväll när jag tänkte på den hemska drömmen jag hade natten till igår, och jag hittade på ett väldigt roligt och komiskt slut så tillslut fnissade jag bara och var inte alls rädd längre. Riktigt bra tips!

2010-01-12 @ 18:09:59
URL: http://fallafrittt.blogg.se/
Postat av: nathalie

tänkte skriva likadant som kommentaren innan, låter som du drömmer alldeles för mycket mardömmar. :/ de är hemskt, jag ha också gjort det på sista tiden, kommer inte ihåg när jag drömmde normalt, är rädd för att sova nu för att jag inte vill drömma sånt. hoppas dom jävla mardrömmarna slutar snart moa. ♥

2010-01-16 @ 19:33:39
URL: http://nathiews.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0