you get high on life

Gomorrrrrrrron.
Jag malin & Nathalie vaknade för typ en timme sen, och sitter nu här och vänta på att malins kära moder ska köpa frulle åt oss. Hähä, vilket lyx.
ANyway, de är typ -22 grader så malins pappa är nojig och vill inte att vi ska köra hans bil, så de verka som att jag inte kan ta mig hem förrän med 4 bussen?
ILLA.
Men vi ska försöka flörta lite med han, annars så hoppas ja någon annan söt sak kan höra av sig med skjus åt mig ........

Igår va nice, och de va mys me min flickor. Vi va runt lite här och där, men hamnade tillslut här framför skräckfilm. :) har saknat er ju.

Nu håller vi tummarna att gud älskar mig och fixa skjuts.
Ciao.


Kommentarer
Postat av: nathalie

de va jäte mys! vi har saknat dig med, massor. <3 va så kul att träffa dig igen =) PÖSS! <3

2010-01-30 @ 18:51:28
URL: http://nathiews.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0