you can't have it all - it's not heaven

Okejdå, idag har jag inspiration. Eller, idag har jag kraft. Vaknade en timme tidigare än jag ställt klockan, så 09.23 vaknade jag och kunde inte andas. Mardrömmar. Dom har börjat blitt en del av min vardag nu - men jag tycker ändå inte om dom..
Så då var det omöjligt att somna om, så jag fortsatte läsa istället. Sen blev de frulle, och massa fix för sen halv 1 mötte jag upp nathalie i backen för lite snowboard! Så kul att va me henne, tusen år sen sist! Känns verkligen hur bra kontakt vi hade förut. :) Backen var ju uppe till 5an bara, så de sög ju. Men de va kul med offpist!

Nu har jag käkat, klätt på mig för jag fryser ihjäl, och ska fundera ut nästa steg!


om jag hade lite kärlek så var den till dig.

Kommentarer
Postat av: nathalie

Det va sjukt kul att träffa dig moa! :) vi får hitta på nånting mer snart igen. =) <33

2010-01-16 @ 19:22:17
URL: http://nathiews.blogg.se/
Postat av: Anonym

orka va negativ, den har bara varit öppen till barnbacken hittills ! /elin <3

2010-01-16 @ 20:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0