take me away from here, protect me with love

Nu är jag vaken. Eller jag vaknade 3 halv 4, men sen dess har jag käka frulle och suttit mig här. Skönt att sova så länge, men jobbigt för alla mardrömmar. Vad kan de bero på ? Jag bruka inte ha såna .. :/ Även att jag fick en hjärtattack halv 9 imorse för bror hade inte gått och lagt sig än då, så han va inne på mitt rum och fixa, shit va rädd jag blev ! Snart ska ja hoppa in i duschen innan allmänheten få svinis av mig. Jag känner mig som ett svin, bildligt talat.


eftersom alla gör de här, vill inte ja va sämre - så ja gör den också. i hopp om att den stämmer.

9-test. 
Gör det , annars blir år 2010 ett helvete för dig.

OM DIG

Namn - moa malmbeegr.
Bor - hammerbeach
Syskon - 1 bror 2 systrar (y
Ålder - 15
Född - 94.
Ögonfärg - gröönn.
Längd - 168 hela cm
Sko storlek - 38-39
Höger eller vänsterhänt - högger.
Stjärntecken -  vädur såklart
Hårfärg - bl00ndie
Födelseort - ösd

DAGENS:
Låt - wolf like me - TV on the Radio

Saknad - dig.
Kläder - max bobbansbyxor, sovtröja, underkläder, tofflor & mjukis.
mat  - frulle so far

Göra sen - duscha, hoppas att lite bus kommer upp.
Godis - nadaa.


SVARA ÄRLIGT:

Tycker du om att plocka svamp - nej, bara effekten av svampen. hihihihi
tycker du om godis? - ja satan
Hur många gånger i veckan äter du godis -  olika vaa.
Äter du oftast nyttig mat - de jag vill ha.
Tycker du att du själv är söt/snygg - njä
Du ger mycket komplimanger till andra - ja om dom borde ha en så. :)
Är du nöjd med ditt förnamn -  nje men ja palla inte bry mig längre. ja accepterar moatoa nu :)
Tycker du att du själv är smart - haha i got my moments
Vad är det sämsta hos dig -  fgfgfgfg
Vad är det bästa hos dig -  öööhö.....
Har du bra självförtroende -  nej tvyärr. MEN SNART!
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - olika devaa
Du tycker om att vara med det andra könet? - älskart.
gillar du dina grannar - vet inte ;o
Gillar du skolan - ibland.
Har du någon gång skolkat - hahahahah ja
Spelar du något instrument - nix, såna talangeer ha ja inte.
Sporter/aktiviteter du har gått på - fotboll, dans, yoga, teater, basket
Har du några tatueringar - not yet
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - vääldigt många.
Tycker du om djur - vissa.

BRUKAR DU...
Sova - sjklart, JAG ÄLSKAR ATT SOVA. (utan mardrömmar.....)
Ta mediciner du inte borde ta - ibland.
Snusa - nej uscha.
Klä dig i svart - ja, men inte helsvart
Lita på folk - dom som går att lita på.
Drömma mardrömmar - ja tyvärr . .. .
Gå i skolan - jap
Gå i kyrkan - skolavslutningen?
Ljuga - om de är nödvändigt, ja
Vilja dö - har hänt, men inte längre!


HAR DU...
För många vänner? - man kan aldrig ha för många vänner.
Någon psykisk sjukdom? - jaoo..
Skadat någon? - hahah ja

Färgat håret - jjjajjamään.
Några piercningar - nix

Några tatueringar - NOT YET.
Egen dator - nej, dela me mamsen som säkert sitter här 1 gång i månaden. huuh,
Gjort bort dig rejält? - hahhahhh jodu. .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0