i'm not a car u can fix, i'm never gonna run right

Efter en mysig och lite sjuk helg med massa sötbarn så sitter jag här. Lite allmänt nöjd med livet. Visst, de finns mycket jag skulle kunna klaga på här, men för stunden, denna guldvärda stund - känner jag att allting är helt okej. Kanske är det för att jag skrivit klart min årskrönika(för andra gången), kanske för att jag har så sjukt söta folk i mitt liv, eller kanske för att jag äntligen vet vad jag ska söka till för gymnasie? Jag vet inte, men det är så skönt, att bara få vara. Sist jag kände känslan var sommaren 2008.

Så kanske, bara kanske, tar jag mig igenom det här också?



the day you're realize you eventually going to die,
is the day you'll learn how to live.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0