i don't break down, just break out

Måårrrn. Eller ja, mina kompisar nightmares väckte mig klockan 08.43 imorse ...... Men jag kände verkligen inte hoppet att kliva upp så jag låg kvar en timme till. De är bara -3 ute idag, men de blir inge backe för jag är pank ;o Så, jag få fördriva tiden på annat vis?

 

Jag heter: Moa
Min ålder är: 15

JAG ÄR
Nöjd med min kropp?:
Nöjd med mitt utseende?: inte allt
En typ som gillar att bråka?:  ahah nä satan, piz.
Längre än 1.75cm?: nix
En person som älskar att retas?: aa, varje dag
Alltid glad?: haha nä men jag kan alltid bli glad
En kille?: nej, inte sist ja kolla
En tjej?:  neje
Super kär?: nä
Status?: singel & sökande.. eller? HAH.
Positiv när det händer tråkiga saker?: nej, om de är tråkigt är de ju nte positivt men jag kan se saker från den positiva sidan i alla lägen om ja vill.
Neger?: boll?

JAG BRUKAR

Se på tv?: jao
Vara med mina vänner?: jasatan
Låssas att jag är stålmannen och kan flyga?: nej jag låssas inte, jag är stålmannen och kan flyga.
Vara naken?:
ajjemen
Be till gud?: hänt, men då va ja i väldigt behov
Sova?: ja, sova <3 (även fast sömnen inte är på min sida nu ......)
Spionera om dina föräldrar har samlag?: haha nä, jag har mina egna.
Sjunga i duschen?: inte längre.
Skutta runt på stan som lilleskutt?: nä, bara gå som bamse
Prata med dig själv framför spegeln?: nopp, bara mumla nått ohörbart
Gå till stan för att stila?: hah nä, lite långt att gå för nått sånt
Åka buss?: de händer men inte så ofta.
Knulla folk i röven?:  nä, ja ha ingenting att knulla dom me. pinne någon?

JAG HAR
Hamnat i bråk?: jap, many times.
Blivit slagen?: ja,
Fått komplimanger av en okänd?: jodå
Skrikit åt en okänd person?: haha ja
Klarat ett prov?: alltid.
Sårat någon?: jag har nog de.
Ramlat ner för en trappa?: yes, ingenting att rekomendera.
Slagit någon tillbaka?: ja sjklart.
Hamnat på sjukhus pga slagsmål?: nää.
Haft samlag med en som är 10 år äldre?: nä, gränsen går nog där va-
Slagit en vän?:
hahah ja
Druckit te?: jo
Kallat din vän för sexbomb?: hahaha ja ha nog sjungit ut de för nån nångång
Stått på ett tak?: yesyesyes
Klagat på dig själv?: jaop
Sagt fula ord till dina föräldrar?: jo, fula ord ha ploppat ut några gånger
Rymt hemifrån?: ahahahahha ja
Fuskat på prov?: nej satan, man ha väl talang (h) .........
Tagit droger?: nä .. eller, juice?
Rökt?: jo
Gillat en av samma kön?: nä, bara till kompisstatus
Tagit på dig jätte lite kläder fast du visste att det var kallt?: hahaha ja, fashion is uncomfortable

JAG ANVÄNDER ORDEN

Hora [x]
Pumpa mutta [ ]
Lol [x]
Omg [x]
Hallå [xxx]
Tönt [x]
Idiot [x]
Bög [x]
Gay [ ]
Wtf [x]
Kaninsex [ ]
Sexigt [x]
Fitta [x]
Sköjj [ ]
Kuk [/]
Snopp [ ]
Balle [ ]
Ffs [ ]
Btw [x]
Brb [x]
Fuck you [x]
Gölligt [ ]
Nice [xx]
Exstat [ ]
Kåt [x]
Schnopp [ ]
Peddo [ ]
Kuksugare [ ]
Maybe [/]
Baby [ ]
Babe [ ]
Sistaah [ ]
Broder [ ]

JAG HAR ÅKT
Buss?: ja, å de suger
Taxi?: jap,
Bil?: haha ja satan
Flygplan?: jaaaaa. luv.
Moppe?: yes, (y
Häst?: åkt på en häst? isåfall karusellen.
Dubbeldäckare (buss)?: jap
Helikopter?: nä :/
Ambulans?: nix.
En röd Bmw?: inte så insatt?
En gul Volvo?: ?
En vit Saab?: ?

TESTET

Var skitkul?: nä, men tidsfördriv
Var spännande?:  nä kan ja inte påstå
Roligt?: jhahahhhaha nä
Säg ett valfritt ord: ett valfritt ord
Vad ville du få ut av ordet?: att livet är ganska segt nuva.
Tror du dina vänner får nytta av det valfria ordert?: hhaha aa, en riktig upplysning.
Vad ska du göra nu?: klä på mig elr lägga mig igen. måste fundera vidare.
Vad är det för dag idag?: suicidesöndag ;(
Vem sa senast till dig att han/hon älskar dig?: louise.
Sista frågan, vad är klockan nu? 11:08


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0