he ate my heart

Undra om jag ska ta tag i mitt liv och blogga igen? Lovet är väääldigt tråkigt just nu, så inspirationen är ganska blown away.. Menmen, ett tappert försök.

Som sagt - ALLT jag hade på datan är borta. Helt puts veck. Ja, jag är väldigt sadface nu, men ingenitng ja tänker visa nån. Big girls don't cry! eller? Min årskrönika försvann också, så de va bara att skriva en ny. Inatt. Runt cirkus 3 för att vara  exakt. Men  nu är den klar så skönt att andas igen ;o Sen idag ska vi till fröken Jonsson och säga hejdå, eftersom hon drar på paris-nyazeeland trip imorn. I 6 månader :( buuhuh. Jag är så aviis men glad för henne! :) Annars är jag helt lost i mina gymnasietankar. Herregud, ska man singla slant eller..?


heeeeelt knas allså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0