forget my name, and i'll forget it too

Hej. Hej. Hej.
Ja jag skulle kunna skriva det igenom hela inlägget. För egentligen vill jag inte sitta här och berätta hur förbannat less jag är på livet just nu. MEN, man ska aldrig ljuga - då får man inga julklappar - så jag berättar ändå. Min data kraschade för sissodär en timme sen. Den bara fick nått fel och det stog att allt blev infekterat osv. Gladaretjej_94 :) :) :) :) Så YEY, nu är jag datalös ;o Inge kul alls. Och livet blir inte lättare för att jag har slut på gratissms ochg typ 15 spänn på tlfn. Nej satan.
Jag skulle aldrig klivit upp när hundarna väckte mig två imorse. Nedrans bananer.

Men lite hopp i universum finns det ju, det är en hel vecka tiss lovet är slut! :)

och inte blir det lättare att man inte vet vem man kan gå till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0