don't touch me this way

Snälla, ta bort det.
Det här tillhör inte mig, det är för mycket.
Klaustrofobi.

Jag vill inte, jag kan inte.



Anyway, varit i stan idag. Från 2 - 8. Sicken långdag. Blev lite spontanshopping, mathandling & möten.
Också träffade vi Offa som sover på sjukhuset inatt. Usch, får ont i magen bara av tanken.
Kom hem.
Nu är jag slut, men ska stanna uppe ett tag inatt för sista kvällen lillasyster sover här :(
Nu har jag bekräftat, ojdå. Anyway, nu ska jag busa me systerr. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

<33



Såg din mor på staden idag? Synd jag inte fick skymten av dig då :(! DÅ HADE DU SETT FREDRIK ju :o ! <3

2010-01-26 @ 23:04:34
URL: http://ieatkids.blogg.se/
Postat av: mams

du vet att det kommer att försvinna, men livet kan oxå försvinna om du inte är försiktig och försöker leva istället för att grubbla...puss

2010-01-27 @ 09:36:57
Postat av: din jen

instämmer med din fina mamma. jag är bara ett samtal och några få meter bort min älskling, alla gånger.

2010-01-27 @ 22:17:01
URL: http://bergvalljenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0