bullshit

Ursäkta emoinlägget innan, men jag var lite låg, 2010 har inte vägt upp till alla höga förväntningar än ..

Somnade kvart över 6 imorse, och vaknade halv 12 av att fröken dahlin studsade in som en sol från himlen in på mitt rum. 1 drog hon och pluto hem. Jag låg i sängen tiss 3 halv 4, sen kom peliss och hämta sina saker. Jag gick och la mig i sängen och såg på iceage 2 tiss jennyhjärtat hörde av sig vid 8.
Så jag begav mig till henne, tur hon bo nära, svinkallt ute. När vi kom hem snackade vi massa, tittade på film, pninsamma saker och gjorde en ny skål, en ny nyårsafton helt enkel ! Mycke bättre än igår. Tack sötnos för kvällen.

Jag kom hem för en kvart sen, halv 5, och ska ta och lägga mig nu. Jag har drömt mardrömmar sen julafton, så jag hoppas jag klarar mig utan dom inatt. Jag har tillräckligt att tänka på som de är.

Sovgott

i'm here for you he said, we can stay here for a while.
BULLSHIT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0