take me so much higher

Shulul.
Ha nyss kommit hem och käka frulle efter en natt i kullsta med flickorna.
Vi knäppte tusen bilder, snackade skit & hade nostalgi med gottis & greveholm! Sen att peliss kom och gjorde oss sällskap gjorde bara saken bättre, när vi alla 4 satt där i sängen - det var lycka.
De var grymt kul att va alla vi igen, och de kändes så jävla bra. <3

Idag hade jag planer på att åka i backen, men fröken bergvall hör inte av sig så de blir nog inget med det.
Jag måste springa ner på affärn iaf och köpa hårfärg för ikväll ska jag till bgården och busa! :)


Kommentarer
Postat av: bennyjennykenny

åh vad hemsk jag känner mig nu! jag har för tillfället ingen telefon, men snart snart snart är biffen kirrad och då tänker jag höra av mig jämt & ständigt! :) ha så kul i bispan ikväll så kanske vi ses sen. puss!

2010-02-06 @ 16:42:07
URL: http://bergvalljenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0