no, it's not me - it's you

"för dig är de så att hjulet rullar men hamstern är död"

hahahahahah


KÄRLEK

1. Är du singel nu? -  jamen
2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? - långa
3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? - om ja hitta nån jag vill satsa på
4. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? - hm, jaop.
5. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? - det har jag.
6. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? - haha kanske, ?
7. Har du varit på en blind-date? - HAHA Nä
8. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat de? - jap, jag menar det alltid.
9. Saknar du någon av dina ex? - ja de gör jag.
10. Somnat gråtande pga kärleken? - hm, aa.
11. Brukar du tänka på dina ex? - njä
12. Nån kärlekslåt som påminner dig om någon? - higher & far far away



KOMPISAR
13. Har du nån bästa vän? - hm, har jag nog.
14. Är du ofta med dina vänner? - jarå :)
15. Vad brukar ni hitta på? - göra rackartyg!
16. Bästa minnet med nån vän? - massor
17. Säg namnen på några riktigt bra vänner? -  jenny, mirja, dennis, thilde, fanny osv.
18. Kan du vara dig själv med dina kompisar? - haha ja satan.
19. Vem vet mest om dig? - hm, mamma elr jenny kanske.


SISTA SOM

20. Du fick en puss av? - HA HA HA de glömmer vi va.
21. Låg med dig i samma säng? - fannsan :)
22. Du delade ett riktigt skratt med? - haha thilde
23. Skrev till dig på msn? - olle :)
24. Du skrev till på msn? - ollebullee. :)
25. Du gick på stan med? - nathalie & malin :]
26. Som ringde dig? - mormor [v
27. Du ringde? - åsabergvall = jenny
28. Du höll i handen? - jenny
29. Sagt att den tycker om dig? -denispenis ju :) 


VEM I DIN KLASS

30. Är snyggast? - hihi eva <3 nerrå, vet inte.
31. Har bäst sångröst? - mirja?
32. Har bäst humor? - john ju!
33. Skulle du vilja hångla med? - hahah ingen i min klass, ärligt.
34. Är högljudast? - christopher elr jimmy kanske.
35. Skolkar mest? - jimmy
36. Är mest pluggis? - emelie & maria kanske? nils?

ÖVRIGT

37. Hånglat i mer än tre minuter? - ahaha jaa
38. Sovit i en annans säng? - jap
39. Hånglat i regn? - yes
40. Sovit naken? - hah ja
41. Hoppat i en bil med folk du just träffat? - jap
42. Blivit tagen av polisen? - hahahaahh jaaa
43. Smugit ut ur ditt hus? - yess
44. Haft känslor för någon som inte känt det samma? - jamen
45. Struntat i skolan för att göra något roligare? - hahahh japp
46. Sovit i en säng med någon av motsatta könet? - yes, mys,.


OM DIG

47. Hur gammal är du? - 666. nerrååå, fifteeen.
48. Hur lång är du? - 1.68
49. Vart bor du? - hammerbeach
50. Är du nöjd med ditt rum? - jaråå
51. Villken är din riktiga hårfärg? - blondiie
52. Vad väger du? - ha ha
53. Har du någon sjukdom? - jo
54. Är dina föräldrar skilda? - nä, adlrig vart gift
55. Gillar du skolan? - sometimes. men nu är jag less faktiskt.
56. Hur svarar du i telefonen? - hallå?


BÄSTA

64. Förhållandet? - haha bara haft 1.
65. Vännen? - väljer ingen, mamsen
66. (Mysigaste) kyssen? - hihi 5 april
67. Datumet? - 5 april 
68. Låten? - massor
69. Filmen? - massa ju
70. Sporten? - dans & snowboard


VAD

71. Åt du senast? - middag
72. Drack du senast? - vatten
73. Har du på fötterna? - strumpor & tjocksockar
74. Lyssnar du på just nu? - monster - the automatic
75. Gillar du mest hos dig själv? - hah hm ..  mina nära & kära


Kommentarer
Postat av: nathalie

jag snodde den hära, och några svar som jag kände samma på. hoppas de gick bra ;p <3

2010-02-07 @ 15:11:22
URL: http://nathiews.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0