my heart is just a lonely hunter

Godmorgon. Jobbigt nog så vaknade jag kvart i 9 imorse. Kanske var det för jag somnade runt 1 igår? Kanske för att jag drömde så himla mycket saker att de bara var jobbigt att sova? Jag tror på  de sista.
Anyway, igår drog jag till jenny & malin vid 8,  sen kom karra och ellinor också dit. Vi tittade på "a love song for bobby long" och åt lite gottis. Malin vat tvungen att gå herm för hon fick sjuk migrän, hoppas hon kryar på sig! Vi andra drog inte förrän vid halv 1.

Idag blir de lite bus me flickorna igen, du vet "fira" över att man inte ha nån myspojk. ähähähä

lite frulle nuråå.
´
igår lärde jag mig: bär aldrig lacklegging i -19, frostmärkena är inte vackra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0