moving slow, to .. FROM the sadness

God kväll korvnissar.
Jag har nyss kommit hem från backen (!!) och ska strax duscha innan de bli finmiddag här.
Dagen spenderades med min jenny & jimmy en bit där. De va sjukt kul med allt från jimmys hoppskola, fetvurpor, brottning och videobloggning. Älskart.

Igår va de jätte trevligt i bgården och ja hade de jättemysigt. :) kom hem vid 1 och slocknade typ samma sekund.
Och i fredags var jag med flickorna.

Vilken grymt bra jävla helg jag haft!


i'll be ready, bring it


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är hur vacker som helst, och jag vet inte vad jag skulle göra utan dig, och jag ber att du flyttar till sundsvall så vi kan göra egna kokböcker!



jag älskar dig <3

2010-02-08 @ 18:47:42
URL: http://mirjakupari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0