i didn't have to do it,

but i did it anyway.
Hemkommen från skolan nu. Halsverk så innibomben. Ännu mer läxa fick vi idag. Om två veckor ska vi ha FNmöte och måste ta reda på tusen saker tills dess om vårt land, som jag inte ritkigt minns vilket de va .. Sen har det varit massa musikalträning idag, så nu ska jag bara lära mig två låttexter och gå igenom manus lite bättre. Vårat badrum nere har stängts av och ska rivas ut, så jag & mams har förflyttat hela vårat beautypackage till max toa. Haha, kul för han att vi kutar in dit titt som tätt nurå. Duscha får jag göra hos mormor, hääh. Tur jag ska sova där inatt, för en dusch behövs! Och jag är så sjukt trött hela tiden, så jag tänkte dra dit och plugga, sen sooooova.
Imorn är de musikalträning hela dagen, sen följer jag med thilde hem! :)


and even the best fall down sometimes.
and even the stars refuse to shine.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0