du luktar så jävla gott

Haft föreställning för stugun idag, gick fint. Efter det drog jag & massa sötisar på pizzan och avslutade lite. Ikväll är det sista gången, och jag hoppas verkligen vi kirra biffän BIG TIME ikväll. OFÖRGLÖMLIGT vill jag ha.
Ringa mirja och hetsa över min packning måste jag göra också, känner mig helt lost på den fronten ....... Engelskaböckerna är med, och de är väl viktigast enligt virre.. Hm, nä de här håller inte. IMORN drar jag & kära pluto till stora huvudstaden, och kul ska vi ha! Bil klockan 6 imornbitti till svall, och buss från svall kl 8 till sthlm. Låååååång tid, men vi få fördriva tiden med oth, godis, PLUGG och .. sova?


1. Det första du tvättar i duschen?
håret


2. Gillar du kaffe?
Nej, det är VIDRIGT.

3. Hur mår du just NU?
helt okej. 


4. Berätta om din senaste dröm? mardröm



5. Skulle du kunna äta din favoritmat under en hel månad utan att tröttna på det?
Nej, bli less på de också.

6. Vad vill du ha just nu?

IMORGON KVÄLL


7. har du räknat till 1000 någon gång?
Nä, inte utan att fuska

8. Biter du i din glass eller slickar du bara på den?

både och.


9. Använder du smileys?
Ja, om jag inte är sur


10. Har du träffat någon kändis?

Jap


11. Gillar du keso?

ja satan


12. Vilken låt hade du sist i huvudet?
hm .. minns inte :o


13. Hur många länder har du besökt?
3

14. Är dina föräldrar stränga?

Nej mamma är den minst stränga jag vet typ :s


15. Skulle du kunna hoppa fallskärm?
ja satan, EN DRÖM.


16. Glittrar någonting i ditt rum just nu? Hahah ja mitt julglitter ...



17. Brukar du hyra film?
ibland, men inte ofta


18. Vart kommer du vara på Lördag?
I HUVUDSTADEN


19. Var du med och upplevde när world trade center föll i NY?

Nej, bara läste om de tack och lov

21. Vad åt du till lunch?
spaghetti & ksås

22. Har du lockigt hår?
Jo

23. När grät du senast?
hm, minns inte


24. Har du gått in i en vägg någon gång?
hah jo


25. Favoritårstid?

SOMMMAR


26. Vem höll du senast i handen?
Fannsaan

27. Sover du med TVn på?
nix

28. Tycker du att du är gammal?


29. Är du mörkrädd?
jo de är jag

30. Gillar du ditt liv just nu?
Jorååå

31. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha?
Hah ja, mne inte ofita

32. Har du bra syn?
jap, synd at jag inte ha röntgen syn bara ..

33. Vart är dina föräldrar just nu?
Mamma är på jobbet i stugun i hennes datastol skulle jag tippa på

34. Vad har du på dig just nu?
Underkläder, tjocksockar, bobban mjukis, stickad tröja & linne

35. Vad är det senaste du köpte?
Godis & drickyoghurt tiss bussen imorn

36. Hatar du mer än 3 personer?
Nej, jag hatar inte så många.

37. Använder du sushipinnar?

Nej


38. Äger du ett vapen?
kniv?

39. Gillar du ditt hår?
ibland. :)

41. Gillar du dig själv?
hah

42. Vem står dig närmast, din mamma eller pappa?
Mamma, pappa är en bit härifrån .. .

43. Hur ofta använder du MSN?
Typ, dom gånger jag sitter vid datan länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0