tell me i'm worth it

jag vill ha - det är så mycket jag sagt att ja vill ha, men konstigt nog kommer jag inte på nått viktigt nu
jag pratar - när jag bjuder på mig själv för andra människor
jag inte gillar - krav
jag avskyr när folk snackar - då jag inte får veta
kärlek är - det bästa och det värsta som finns
jag alltid kommer att - vara moa
jag gillar att - pussas
jag är hemligt förälskad i - prinsar i sagorna
sist jag grät var - vill inte minnas
min mobiltelefon är - för liten
när jag vaknar på morgonen så - pussar jag på robin, annars undrar jag varför han inte ligger här
innan jag går och lägger mig - pussar jag robin, annars önskar jag att han var där
idag har jag - jobbat
jag just nu tänker på - att jag är jävligt pissnödig
ikväll ska jag - duscha med robin
imorgon kommer jag - jobba
och jag hoppas på - en grym jävla klass

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0