se på oss med vingarna när vi flyger iväg, och ni ensam går er väg

käkar fruktsallad, sitter här och ser på CSI. gud vilken rolig måndagkväll ..
ikväll har vi börjar burit ut alla möbler som vi inte ska ha kvar när vi flyttar, nice.
skulle behöva starkare arbetskraft till de tyngre grejjerna men det kanske ordnas sen i veckan?
imorn är det jobb igen, inte kul. inte kul alls.

DAGENS VILL HA: lätt sällskap
DAGENS KLÄDSEL:  jeansleggings, tjocktröja, linne och överlinne
DAGENS FRISYR: utsläppt tiss jag kom hem från jobbet, då blev det uppsatt
DAGENS LÅT: pick me up - isak strand
DAGENS PLANER: de enda planer jag hade var att dra på jobbet, vilket jag klarade
DAGENS SAKNAD: massa
DAGENS DUMMASTE: att inte hinna träffa sofie innan hon åker hem
DAGENS MISSLYCKANDE: att ha kul
DAGENS DROG: alltid, alltid robin, i'm addicted to you
DAGENS KÖP: jordgubban
DAGENS GODIS: nothing
DAGENS HUMÖR: gossjuk
DAGENS CITAT: "och om jag bad dig plocka hjortron vad hade du gjort då, plocka jordgubbar?"
DAGENS ROLIGASTE: i n t e e t t s k i t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0