i can't tell you what it really is, i can only tell you what it feels like

sitter på jobbet och chillar järnet framför datan. nice. inte för att de händer så mycket såhär på morgonen men ändå.
nu är det typ dött på dödafallet eftersom att säsongen i princip är slut, iallafall teatern är det.
men bara den här veckan här kvar, för nästa skulle vi jobba på hotellet i hammarn med vildmarksmässan istället ..
inte okej att kliva upp från en varm säng med en gosig älskling breve mig halv 9 imorse.
och idag åker kusinerna hem, tråkigt, men jag hann träffa dom 2 ggr iaf.
sen sofie och bark åker hem imorn så då måste jag ju träffa dom idag också.
shit. 3 veckor kvar tiss skolan börjar. gaaaaaah
vet inte ens om jag har lägenhet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0