sometimes i remember when you taught me how to lie

Bättre dag. Okej, nationella i matte - ingen kommentar. Matlagningstävlingen - ingen kommentar. Springning på idrotten - verkligen ingen kommentar. MEN, jag vaknade upp breve världens finaste imorse, och nu är det heeelg.
PLUS DET ÄR PRECIS EN VECKA TISS GADDNING.
Tycker bara att spennybög ska krya på sig, your piece is missing.

Jag och sötsoffe snackar om alla fbgrupper nu, i brist på annat. Fifan, jag hjärta fbgrupper.
hörde jag fredagsmys btw?

Farsan ringer: "var är du?" "hemma", så är man i en vulkan ;PpPpppP



Kommentarer
Postat av: ida

Hej vännen! vad blir det för tatuering? :) Spännande? det gör bara lite ont i början sen känns det inte längre :) Lycka till :)

2010-04-17 @ 11:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0